ارائه خدمات پزشکی رایگان توسط گروه های جهادی در شهرک امید صفادشت

https://safadasht.ir/?p=11609

photo_2023-05-13_09-12-36

به گزارش روابط عمومی شهرداری صفادشت ،به نقل از روابط عمومی فرمانداری ملارد  این اردوی جهادی به مدت ۲ روز(۲۱ و ۲۲ اردیبهشت)  به همت گروه جهادی شهید مدافع حرم شهید مهدی عسگری و همکاری فرمانداری ملارد، آموزش و پرورش، فرهنگسرای شهرداری صفادشت، گروه جهادی شهدای گمنام و حوزه مقاومت بسیج شهید شاد فرسا شهرک امید به منظور ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی اجرا گردید.

 

در اجرای این طرح جهادی خدمات رایگانی از جمله ویزیت پزشک عمومی، متخصص مغز و اعصاب، مامایی، متخصص گوش و حلق و بینی، روانشناسی متخصص پوست،مشاوره، غربالگری سلامت ارائه می‌شود که با استقبال بسیار خوب مردم شریف این منطقه مواجه شد.

 

گقتنی است، با استقرار داروخانه در محل اجرای این طرح جهادی، داروی مورد نیاز مردم نیز به صورت رایگان به آنان ارائه می‌شود.

 

در همین راستاجابر کریمی فرماندار ملارد به همراه حجت الاسلام خوبرو امام جمعه، خدایار رئیس شورا وملکی عضو شورای اسلامی شهر صفادشت و جمعی دیگر از مسئولان از روند ارائه خدمات به مردم عزتمند این منطقه بازدید و ضمن گفتگو با جهادگران و عرض خداقوت و قدردانی از زحمات آنان در جریان روند خدمات کریمانه این گروه قرار گرفتند.

 

به گفته مسئول این گروه جهادی تا ساعت ۱۵  امروز بیش از ۵۰۰ نفر مورد معاینه و تحت درمان قرار گرفته اند که پیش بینی می شود بیش از ۷۰۰  نفر تا پایان امشب از خدمات رایگان این گروه جهادی بهره مند شوند.

 

انتهای پیام/

آدرس: ملارد، صفادشت، بلوار امام خمینی (ره)، شهرداری صفادشت

تلفن: 3-02165432550

ایمیل: info@safadasht.ir